Nu de meivakantie voor de deur staat, starten ook de laatste maanden van het wervingsseizoen. De periode waarin we met extra activiteiten en een prikkelende campagne, de aandacht van leerlingen in het voortgezet onderwijs trekken. We zijn enorm trots op de resultaten die we dit schooljaar bereikt hebben.
In onze optiek gaat werven verder dan nieuwe studenten aan ons binden door aanmeldingen voor opleidingen. Met onze wervingscampagne proberen we ook een boodschap te verspreiden en bekend te maken wat we bij Gilde Opleidingen belangrijk vinden. Namelijk, erkennen hoe ingewikkeld het maken van een studiekeuze op jonge leeftijd is en bewustmaken dat ze er niet alleen voor staan. En daarmee studiekiezers vanaf het begin van het studiekeuzeproces inspireren met waar het écht om gaat: kiezen met je hart, vanuit je passie. Met de lancering van het lied 'Vandaag maak ik een keuze' in samenwerking met Stef Classens, ging het balletje rollen en kwam er meer aandacht rondom het thema studiekeuze. Gaaf toch! 🤩
Daarom blikken we nog even terug naar onze scholentour, waar we leerlingen in het voorgezet onderwijs verrasten met een bezoek van Stef Classens en het nummer 'Vandaag maak ik een keuze'!