1 okt

Onze campagne is finalist voor de Galjaardprijs 2024!

Wij zijn ontzettend trots om te delen dat onze wervingscampagne ‘Ontdek jouw perfecte match’ met het lied ‘Vandaag maak ik een keuze’ is doorgedrongen tot de finale van de Galjaardprijs 2024! De Galjaardprijs is dé landelijke erkenning voor communicatiecampagnes die een maatschappelijke impact maken. Deze nominatie laat zien dat Gilde Opleidingen met deze aanpak impact weet te creëren en dat onze boodschap, waar de student altijd centraal staat, ook landelijk wordt gewaardeerd.

De campagne staat in het teken van studiekeuze en richt zich op het stimuleren van jongeren om te kiezen vanuit hun hart. Het lied, ‘Vandaag maak ik een keuze’ in samenwerking met singer-songwriter Stef Classens, staat centraal in de campagne. Dit nummer, speciaal ontwikkeld voor de campagne, gaat over de twijfels en struggles die jongeren ervaren tijdens het maken van een studiekeuze. Door dit thema op een herkenbare en persoonlijke manier te belichten, is het onderwerp op een positieve manier onder de aandacht gebracht.

Vorige week hebben onze collega’s met hun pitch het verhaal van de campagne krachtig overgebracht, en daarmee een plek in de top 5 bemachtigd. Op 7 november 2024 horen we tijdens het jaarcongres Pubcom24 wie de Galjaardprijs én de Publieksprijs in de wacht sleept.

En jij kunt ons helpen! Stem van 17 oktober tot 6 november op Gilde Opleidingen voor de Publieksprijs via www.pubcom.nl. Laten we samen dit belangrijke thema hét podium geven dat het verdient.

We kijken met vertrouwen uit naar de finale. Samen staan we voor het echte werk en strijden we voor de titel(s) op 7 november!