Het is de ambitie van Gilde Opleidingen dat jij je opleiding met een diploma afsluit en klaar bent voor de arbeidsmarkt. Daarvoor is noodzakelijk dat wij goed onderwijs verzorgen. Toch kan het zo zijn dat je niet tevreden bent over iets binnen Gilde Opleidingen. Mochten zich situaties voordoen die je niet prettig vindt of je hebt een klacht, dan luisteren we graag. Gilde Opleidingen heeft hiervoor een formele klachtenprocedure. Vanaf 1 augustus 2017 heb je ook het wettelijk recht om formeel een klacht in te dienen. Natuurlijk is het beter om een formele klachtenprocedure te voorkomen. Als je een probleem hebt, dan zoeken we samen naar een oplossing. Je kunt hiervoor contact opnemen met:
Normaal gesproken lossen deze partijen samen met jou je klacht op. Als je klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost, kun je naar één van de volgende commissies waarbij Gilde Opleidingen is aangesloten. Je kunt deze commissies rechtstreeks benaderen. Weet je niet welke commissie bevoegd is en/of vind je het makkelijker om dit via de website van Gilde Opleidingen te doen? Dan kun je het klachtenformulier hieronder gebruiken.